Miracle in Cell No.7 ile Gözyaşları Şelale

Hep neşeli neşeli Kore dizileri izlemişken bir anda surata tokat gibi çarpan Kore filmi izleyince derinden sarsıldım haliyle. Miracle in Cell No.7 (7번방의 선물 - Hücre 7 Mucizesi ya da 7. Koğuştaki Mucize) mutlaka izlenmesi gereken Kore filmlerden biri.


2013 yapımı Miracle in Cell No.7 ile izlerken ağladığım filmlere bir yenisi daha eklendi. Birçok yerde mutlaka izlenmesi gereken filmler arasında olduğunu görüyordum ama izlemeden önce bu kadar etkileneceğimi düşünmemiştim. İzleyeceklere baştan söyleyeyim fazlasıyla acıklı bir film ama fazla da abartmamak lazım.


Filmde, zihinsel engelli bir babanın yanlış zamanda, yanlış yerde olması sonucu işlemediği bir suç ile suçlanması ve kızının da yıllar sonra babasının masumiyetini kanıtlama çabası anlatılmış. Filmin büyük bölümü hapishane ortamında geçtiğinden ve masum insan, idam cezası ikilemi açısından benzerlikler taşıdığından yer yer 1999 yapımı The Green Mile havası alıyorsunuz ama onunla kıyas dahi kabul etmez tabii.


Filmin başrol oyuncuları Ryu Seung Ryong  ve kızını oynayan küçük oyuncu Kal So Won'u da oldukça başarılı buldum. Acıklı bir film dedim ama yer yer de güleceğinizi söylemiş olayım. Eğlenceli ve kaba tabirle koptuğum birçok sahne vardı. Filmi şu adresten izlediğimi de belirteyim.


Miracle in Cell No.7 (7번방의 선물 - Hücre 7 Mucizesi ya da 7. Koğuştaki Mucize), Kore filmi izlemek istiyorsanız eğer önereceğim ve beğendiğim filmlerden oldu.

Miracle in Cell No.7 ile Gözyaşları Şelale Miracle in Cell No.7 ile Gözyaşları Şelale Reviewed by Unknown on 17:44:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: